Odroczone płatności internetowe? Poznaj Twisto!

Poziom

Robiąc zakupy przez internet, obawiasz się, czy dotrze do Ciebie dokładnie to, na co tak niecierpliwie czekasz? 

Robiąc zakupy przez internet, obawiasz się, czy dotrze do Ciebie dokładnie to, na co tak niecierpliwie czekasz? Denerwują Cię uporczywe procedury zwrotu towaru i kłopoty z odzyskaniem pieniędzy? Już niedługo może się to zmienić. A wszystko za sprawą Twisto i ING Banku Śląskiego.

Kup teraz, zapłać później

ING Bank Śląski i czeska spółka Twisto zawarły umowę, na podstawie której w pierwszej połowie 2018 roku zostanie uruchomiona  w Polsce innowacyjna usługa odroczonych płatności. Jak to ma działać?

Zasada jest prosta – kupujesz w e-sklepie, a płacisz w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu. Za wszystko odpowiada nowatorski silnik zarządzania ryzkiem – Nikita. W ciągu zaledwie 2 sekund i na podstawie 400 zdefiniowanych czynników, podejmuje on decyzję, czy pozwolić Ci na zakup z odroczoną płatnością, czy nie. Innymi słowy, w bardzo krótkim czasie ocenia Twoją zdolność kredytową i wiarygodność. A transakcja finalizowana jest na jeden klik – bez podawania zbędnych informacji i udostępniania danych wrażliwych. Za kupione przez Ciebie towary zapłaci system płatniczy, a Ty rozliczysz się bezpośrednio z Twisto.

Podczas zakupu musisz jedynie podać:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu

Nie ma konieczności zakładania konta czy udostępniania własnego rachunku bankowego.

Dla kogo?

Twisto będzie dostępne dla każdego klienta e-sklepu oferującego tę usługę – nie tylko dla posiadaczy kont w ING Banku Śląskim. A ten nowatorski system płatniczy skierowany jest przede wszystkim do osób, które:

  • chcą kupować coś, na co nie mają w danym momencie środków;
  • chcą coś wypróbować, sprawdzić i zobaczyć na własne oczy, a potem w razie czego oddać – bez stresu i problemów ze zwrotem pieniędzy;
  • czekają na wypłatę, a czeka je nagły i niespodziewany wydatek;
  • nie chcą wiązać się z bankiem kartą kredytową.

Poza Polską Twisto współpracuje już z 400 e-sklepami, a liczba obsłużonych klientów przekroczyła 200 tys. Firma zarabia przede wszystkim na prowizjach od sklepów, które udostępniają tę usługę i prowizjach od klientów wydłużających okres spłaty, np. do 30 dni.

Jeśli więc często robisz zakupy internetowe, ale wolisz najpierw zobaczyć, za co płacisz – korzystaj z Twisto. Ale pamiętaj, możliwość ta będzie dostępna najwcześniej na wiosnę 2018 roku. Kto wie, może prezenty na następne święta kupisz właśnie w ten sposób?

Może cię również zainteresować

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies.

Administratorem podanych danych osobowych będzie Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 162A, 02-342 Warszawa („Vienna Life”).

Z Vienna Life można skontaktować się: info@viennalife.pl lub pisemnie na adres Vienna Life.

Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować w sprawach dotyczących danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem poprzez email iodo@viennalife.pl lub pisemnie na adres Vienna Life.

Dane będą przetwarzane przez Vienna Life w celu przesyłania newslettera elektronicznego oraz marketingu drogą elektroniczną .

Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda na ich przetwarzanie w celu przesyłania newslettera elektronicznego oraz marketingu drogą elektroniczną.

Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Vienna Life: agentom ubezpieczeniowym, agencjom marketingowym, dostawcom usług IT, podmiotom przechowującym i usuwającym dane – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Vienna Life i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do odbiorców znajdujących się w Stanach Zjednoczonych na podstawie decyzji Komisji Europejskiej w sprawie adekwatności ochrony zapewnianej przez Tarczę Prywatności UE-USA.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego Vienna Life.

W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych dostarczonych przez Panią/Pana danych, tj. do otrzymania danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych.

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (w Polsce Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Akceptuję